Polskie Towarzystwo Komunikacji Medycznej objęło patronatem program Apteczne (R)ewolucje

Czas na Apteczne (R)ewolucje – małe zmiany w aptece, istotne korzyści dla pacjenta.
Aż 85% pacjentów aptek uważa, że kultura osobista pracowników jest jedną z najważniejszych cech obsługi w tym miejscu – wynika z badania opinii, przeprowadzonego w ramach programu „Apteczne (R)ewolucje”. Respondenci wskazują także na szybkość obsługi – prawie 85% i uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi od farmaceuty na wszystkie zadane pytania – 84%.
Czy aptekarze są świadomi, jak ważna z biznesowego punktu widzenia jest jakość kontaktów na linii farmaceuta – pacjent? Co determinuje sukces apteki na rynku?

Na te i wiele innych pytań, odpowiadamy wspólnie z ekspertem startującego właśnie programu „Apteczne (R)ewolucje”, Zbigniewem Kowalskim – doradcą oraz trenerem komunikacji interpersonalnej dla lekarzy i farmaceutów.
Farmaceuta – misja, czy biznes?
Informacja prasowa „Apteczne (R)ewolucje”

Opublikowano: